Nem tudom milyen eredménnyel fogom zárni ezt a vizsgaidőszakot, de az biztos hogy én böcsülettel végigpartizom. Ember nem volt még, aki másnaposan jelent meg a kerjog vizsgán, hanem hosszú nappalokat és éjszakákat tanul rá mindenki józanul, 1 hétnyit legalább, ehhez képest én meg 3 helyen voltam tegnap este, ánizslikőrt iszogattam és még táncoltam is, fene a jó dolgomat. Persze nem az én hibám volt, új lakótársunk, vojti vitt bele a rosszba (hadd tegyem hozzá, hogy először csak a katát akarta, mert tudta, hogy nekem tanulnom kell, de aztán én elkezdtem nyafogni, hogy én is, én is) És akkor itt kitérnék vojtira. Múlt kedden költözött be, de meglepően gyorsan összebarátkozott velünk, konkrétan katával és velem, mert a 2 új lány sosincs otthon. Nem akarom nagyon fényezni, mert hátha majd később elolvassa és elbízza magát, de az biztos, hogy jó választás volt. (Ő az orvosis fiú, ha még nem mondtam volna) Sajnos idejekorán megismerte az igazi arcunkat, erre példákat is mondanék. Kezdeném a piros lakk-bőr miniruhával, amit a rolitól kaptam, és mindenhol lyukak vannak rajta, korábban már ismertettem részletesen, szóval azt múlt héten mutattam neki, hogy nézze meg milyen durva, meg többször leszögeztem, hogy sose vesszük fel, csak ott áll a szekrényben... Aztán péntek este csajozós kocsmázás keretében berúgtunk a két katával (hogy mik történtek velünk a blaha sörözőben, megér majd egy misét), és mikor békésen hazatértünk hajnali 4kor, elszabadult a pokol, '90es évek zenéire őrjöngtünk, melyről kata 5 darab videofelvételt készített, az egyik arról szól, ahogy a you can leave your hat on c. örökbecsű dalra ágyon fetrengve átöltözök a piros bőrruhába, majd abban futkorászok fel, s alá. Természetesen vojti kezébe került a felvétel, aki elkezdte nézni, majd pár másodperc után eltakarta és kijelentette ijedten, hogy ő ezt tiszteletből nem nézi meg. Utána még 2szer megnézte, meg a többi négyet is, nyilván tiszteletből. Szerencsére kata még aznap letörölte a piros bőrruhásat, arra hivatkozva, hogy mi lesz velem, ha esetleg később, mikor már valami komoly ember leszek kiszivárog. (sok bulvárt olvasunk kicsit) 
Kata is felfedte az igazi arcát, olyannyira, hogy még nekem is tartogatott meglepetéseket, például hajnali táncolásunk közben egyszer átmentem a kisszobába, majd mikor visszatértem a nappaliba, azt látom, hogy a kata a tévét rugdossa, rendesen a képernyőt. Másnap elmondta, hogy fel is akart rá állni, de mikor megreccsent, tudta hol a határ. A tévét természetesen azóta sem töröltük le, így a képernyőn még mindig tökéletesen látható katám lábnyoma. Aztán szombaton, mint minden másnap kata egész nap hányt, epét, sokat, vojti azt is végigasszisztálta, úgyhogy asszem már nem maradt sok titkolnivalónk.   

Szerző: fecolany  2008.06.04. 11:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr465634273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása