Ha már úgyis újságírói minőségemben vagyok jelen (ami eddig nem volt) gondoltam némi fesztiváltájékoztatót adok innen a balatone-ról. Hát kezdjük mindjárt azzal, hogy sár van, nagyon nagy sár. Egész éjjel zuhogott az eső, és többször arra riadtam (egyszer fanni meg zsófi is), hogy pánikszerűen kihúzom a sátorcipzárat, hogy megnézzem megvan-e még a sátrunk (illetve a kiskanizsai általános iskola sátra, aki immár egy éve "támogatja" a fesztiválozásomat) külső rétege. De megvolt, és be se áztunk, sőt mi több kényelmesen elférve meleg hálózsákban aludtam 8 órát, mert álmos voltam. Sátorügyhöz még annyit, hogy nem úsztuk meg ennyivel a dolgot, mivel rocky azóta belehányt, jól indul a nap. Remélem egyéb ügyeit máshol intézi. Tavalyi emlékeink némileg elhalványultak, mivel az akkori 42 foknak nyoma sincs, mint már mondtam eső van és sár (bár eső már órák óta nem volt, de nem akarom elkiabálni), meg most már gumicsizmám és esőkabátom a keszthelyi deichmann-ból, de mivel ezekben a percekben is építik a fesztivált, a pogramok még odébb vannak, szóval azok lehet hogy feledtetnek mindent. Egyébként én tényleg jól érzem magam, azonnal átvettük a túlélő jellegű fesztiválos életérzést, és tegnap éjjel már hajnalig roptuk a malátabárban, a vica volt a legügyesebb, mert ő breakelt is, a dömpi meg elaludt egy székben, és az idő múlásásval óriási hosszú, masszív nyálcsík kezdett el lógni a szájából, mint a kutyáknak, érdekes látvány volt. És magam is rájöttem, hogy tényleg nem vagyok "öreg", sőt! fiatal vagyok a szó legnemesebb értelmében:) Nos, most be kell fejeznem, mert kata és fanni, akikkel az internetsátorban üldögélek jelenleg, most fordultak felém és tették fel egy emberként a kérdést: "Sör?"
Szerző: fecolany  2008.07.24. 13:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr75634292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása