avagy: a lovászfiúról.
A lovászfiúnak peti a neve, de én pátinek hívom, mert paraszt vagyok more. A páti így beszél, hogy more meg csájé meg azt is mondja, hogy asszony és teszi mindezt viccből. A páti nem tudja a nevem, és mindig röhög rajtam ha zalai szavakat mondok, és olyanokat mond, hogy hülye vagy te, nem zalai, mire én azt mondom, hogy az ugyanaz. A páti akkora nagy tuskó, ha arról van szó, hogy képes lírai, "egymás arcába 2 centiről bámulunk" típusú pillanatokban olyanokat mondani nekem, hogy penis-nose, és nagyon boldog, mikor elmondom neki, hogy a rizsa ki szokta verni a faszorromat, és akkor már ő is csinálja, és ha butaságot mondok, választhatok, hogy a fogamat verje ki, vagy az orromat :)
A pátinek zöld szeme van meg tetkói. A páti 27 éves és egy tanyán lakik ugye merthogy lovász, és majd megtanít engem lovagolni (lovon). A páti szereti a rockot meg az r'n'b-t, de például a quit playing games with my heart a kedvenc backstreet boys dala, és ha bulizni megyünk ő az első aki elkezdi rázni a picsáját, és amíg én wc-n vagyok átlagosan 2-3 emberrel köt örök barátságot, és akkora beszélőkéje van, hogy ha az ellenőr megállít minket, és neki nem jó a jegye, akkor ő beszél, és az történik, hogy az ellenőr meg a páti együtt röhög rajtam, akinek mindene érvényes, hogy milyen rendetlen vagyok, mert nem egy helyen tartom a diákot meg a bérletet (mint már említettem, neki nem volt jó a jegye).
A pátivel mi úgy ismerkedtünk meg, hogy 2 hete hétfőn elmentünk fiúkkal morissons 2-be, és a ruhatárnál hosszú volt a sor, én meg nem bírtam állni, ezért a ruhatár előtt lerogytam egy székre, és a másikon ült a páti, és elkezdtünk beszélgetni, és akkor még nem mondott olyanokat, hogy penis-nose.
A páti mindig csinál nekem reggel teját, ha nála alszom, és a pátinek van humora is. A páti sokat beszél, de szereti ha beszélek, mert jókat nevet rajtam, és azt mondja, hogy idióta vagyok, és valamikor kiköpi a sört is. Valamikor viszont nincs sör a szájában. Valamikor rágó van a szájában, mint például akkor, amikor az éjszakain beleköptem egy méterről, ő meg aszitte, hogy nem fogom:)
Amikor azt kérdezem, hogy mi van, akkor ő mindig azt mondja, hogy nagy fejed. A páti mindig harapdálja az embert, és beledugja az ujját a fülembe, vagy fojtogat. Amúgy a páti nagyon komolyan vesz engem, mert én különleges vagyok (jah, ilyen faszorr nem terem minden bokorban) és már kezdem elhinni, hogy tényleg nekem van a legszebb szemem a világon (jó, azért mindent én se veszek be) A páti nem hajlandó fecónak szólítani, merthogy lány vagyok, viszont azonnal elnevezett aladárnak.
Most ennyit akartam mondani a pátiról, akinek saját bevallása szerint akkora az orra, hogy a zuhany alatt elszívja a százas marlboro-t. (egyébként nem, meg lehet nézni a telefonomban)
Szerző: fecolany  2008.11.17. 11:08 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr525634325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pötty 2008.11.17. 12:38:23

ez még nekem is sok volt.

hábékád 2008.11.17. 17:30:11

nekem azt mondták, kemény a gyerek. de inkább nyálas. de te biztos az vagy. nem tudom

47039 2008.11.17. 18:55:57

nem is nyálas rocky: mért volt sok?

pötty 2008.11.17. 19:57:30

nem akarlak megbántani, tehát csak egy kérdés: visszaolvastad amit irtál?
süti beállítások módosítása