Picsahideg van most kanizsán. És nagy gondolatok forognak a fejemben, meg döntések és kérdések, és néha még válaszok is, de leginkább csak válasznélküli vállrándítás, hogy hagyjuk, most ez van, és mert ez most jó, ne kérdezzen tőlem senki semmit mert úgyse tudok mit mondani, amit meg tudnék az sem észérveken alapul. És csak hadd sütkérezzek most egy kicsit ebben az érzésben, hogy végre élek, hogy asztakurva, és hogy milyen mikor nem bírod abbahagyni a mosolygást, és igen, nyálas vagyok és lehet, hogy majd később hányok magamtól és elvesztegetett időnek meg érzésnek fogom gondolni, meg hozzám nem méltónak, de ennek épp az a lényege, hogy ilyenkor ezzel ne törődjön az ember. És ilyenkor az a vállrándítás a válasz. 
És vannak hibák, amiket jó elkövetni.

Szerző: fecolany  2008.11.22. 20:23 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr575634327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ceva 2008.11.24. 09:50:18

Én is hasonló következtetésekre jutottam, úgyhogy mosolyogj csak meg nyálaskodj ameddig jó neked, mert megteheted, ezt senki nem döntheti el helyetted. De ne legyél olyan, mint azok a nők, akik az első pofon után azt mondják, hogy biztos csak véletlen volt, és a második után sem pakolnak össze és húznak el a gecibe. Ebben nem a pofon a lényeg, hanem hogy ha valami gáz, az az is marad, és hagyjál utat kifelé, hátha később látsz ilyet is benne. Meg mi nem utálunk és piszkálunk egyfolytában, hanem szeretünk és csak azt szeretnénk ha teljesen boldog lennél, úgyhogy azt szeretném kérni, hogy néha hallgassd meg a szerencsétlen gyökér barátaidat is, akik _látszólag_ semmit nem fognak fel abból, hogy neked mi miért jó.

ceva 2008.11.24. 09:51:39

És ez nem azt jelenti, hogy nem szoktál meghallgatni. Csak meghallani nem mindig.

47039 2008.11.24. 14:40:37

éva te olyan bölcs vagy! és majd igyekszem meghallani a dolgokat, és nemcsak azt, amit meg szeretnék hallani

ceva 2008.11.24. 19:21:28

sajnos leginkább csak nagy a pofám és olyan mintha bölcs lennék. ha bölcs lennék például elolvastam volna rendesen mit írtam és a hallgasd-ot egy essel írtam volna. és ha igazán bölcs lennék lehet, hogy nem is írtam volna, hanem csak hümmögtem volna magam elé, hogy a Fecót elkapta az élet és milyen jó neki.
süti beállítások módosítása