Időjárási kitekintéssel indítanék ismét: gecimeleg van kanizsán, süt a nap, laza április, nekem meg gumicsizmában kell mennem a buszra, mert különben nem férek bele a táskámba, viszont ahogy hallom pesten hálisten eljött a tél, ott már nem leszek nagyon ciki.
Utálom, amikor itthon vagyok kanizsán, de csak a monyiig jutok el gyalog, és nem tudok legalább 1-2 órát sétálni mindenfelé fel s alá, mert az tök jó. Most is csak a monyiig jutottam el gyalog. De kocsival egészen az új helyig eljutottam (kokinak mondom, hogy tényleg egy új helyről beszélek!) a múzeum nevűig, nagyon kellemes, ott voltak az ates, miki, székely, meg hát mentünk mi a tüncivel, élőzene volt majd rocknak kategorizálható nem élő, táncolni lehet, bár azt leginkább csak a koki öccse csinálta, a marci, aki már mindent megengedhet magának, hisz most múlt 18 éves, fene a jó dolgát, megkínált a tortájából is, először udvariasan visszautasítottam, majd beavatott olyan részletekbe, minthogy egy csokitortáról van szó, marcipánbevonattal, úgyhogy megettem egy szeletet tenyérből, szájjal, mert nem volt evőeszköz és tányér :) Előtte egyébként a monyiban a tónyó és anita páros társaságában fröccsöztem, szolid hangulatban.
Nem találkoztam tegnap sokunkkal, de az jó volt :D
Most meg megyek hármas buszra gumicsizmában, remélem nyugisabb utam lesz, mint a most pénteki kanizsa felé. Majd elmesélem
Szerző: fecolany  2008.11.23. 12:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr365634328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása