Feltehetőleg ez az utolsó bejegyzésem, mielőtt látnám rómát. Annyira izgatott vagyok. 14-en megyünk (pokoli szám), biztos nagyon jól fogunk mulatni, már azt elképzelem, ahogy "csivitelünk" a gépen egyszerre 14-en. Mondjuk a rocky meg én valószínűleg néma csendben, fülünket fogva fogunk hörögni a fájdalomtól, de ezúttal veszek füldugót, hátha ér valamit.
A szállás meg egyszerűen fantasztikus lesz, a barcelonaihoz hasonló tömegszállás, 10-15 fős szobákkal, és például én a héten tudtam meg, hogy hábénknak az a kifejezése, miszerint a párocskák külön szobában lesznek azt takarja, hogy 8-an leszünk az ún. szingliszobában, míg a 3 párunk nem együtt lesz egy másik szobában, hanem páronként külön-külön szobában, 6-tól 8 főig terjedő idegennel:) Ez egyébként csak az első napra igaz.
Sajnos a london bejegyzés sem készült el még, úgyhogy nagyjából egyszerre "jelentetem meg" majd a két csodát, tényleg lesz itt teleszarás.
Holnap este meg összejövetel lesz, nálunk vagy a fiúknál, ez még nem tiszta, otthoni iszogatás-beszélgetés, tegnap ki is mondtuk a hábéval, hogy az e heti szombat estének lesz egy négynapos afterja rómában, mi így fogjuk fel a dolgot.
A vizsgaidőszakot meg befejeztem, mindössze jelzés-értékű kredit teljesítésével, és most olyan terveim vannak, hogy -egyrészt megcsinálom a jogon a záróvizsgáimat, blablabla, másrészt- régészeti könyveket fogok olvasni, mert magamévá tettem a magadnak tanulsz filozófiáját, és ennél jobban tényleg semmi nem érdekel. Egyébként ez már múlt héten megfogalmazódott bennem, de a tegnapi beszélgetés óta raczky pál tanár úrral csak nőtt az elhatározásom, ugyanis szerettem volna beíratni vele egy jegyet, a folyosón csíptem el, kicsit ingerülten megkérdezte, hogy mért nem írattam már be korábban, mire én azt mondtam, hogy azért, mert nem volt semmilyen információm arról, hogy mikor van jegybeiratás, erre megkérdezte, hogy egyébként hányas lett, mondtam, hogy kettes, amire rámvágta, hogy akkor elmondanám, hogy magának a régészetről sincs semmilyen információja, mivel a kettesek mind lehettek volna egyesek is, csak nem akartam magamat fárasztani az utóvizsgával. Egyébként ezzel tisztában voltam, mivel az adott vizsgára semmit el se olvastam, csak bementem, válaszolgattam néhány kérdésre, aztán magam is meglepődtem, hogy kettes. Azért persze rosszul esett, hogy ezt így az arcomba vágta, pedig igaza van.

Na de visszatérve rómára: vááááááááááááááááááááááááá

Szerző: fecolany  2010.01.29. 13:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr595634418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása