Hello, hello. Nem nagyon pörögnek errefelé az események. Ez persze leginkább rajtam múlik, úgyhogy most gyorsan egy hiánypótló bejegyzést ide hamar.

Kezdjük azzal, hogy a polgár államvizsgán megbuktam, ám a main, az alkotmányjogon nem. Mi ebből a tanulság? A szerencsebugyi mégis él és virul (pont polgár előtt mondtam a tüncinek meg a katának, hogy már nem számít melyik bugyi van rajtam, de ma reggel azért csak felvettem, hátha még működik), továbbá még mindig legfelülről kell húzni, valamint nagyon sok kávé csodákra képes. Persze ha ez se lett volna meg, akkor már tuti nem lenne energiám tanulni a júniusira, még az se biztos, hogy így lesz.

Események mennek szépen, tegnap például felrepült egy légy a galériára. Tényleg nagyjából ennyi, ott ülök egész nap, tanulok, hajnali 4től délig alszom, pár óránként kimegyek cigizni. Vad. Azonban meggondolatlan fogadalmat tettem olyan 9-10 órával ezelőtt, miszerint, ha meglesz ez a vizsgám egy hétig nem gyújtok rá. Hát most szívhatom a fogam. (persze nagyon mérges lennék, ha most kint kéne csalódottan cigiznem a suli előtt)

Ma lazításos nap lesz innentől, este pedig - hogy tónyó szavait idézzem- a magatehetetlenségig iszom magam, legalábbis megpróbálom:) Múlt pénteken is volt egy nagyon kellemes berúgás, bébesz, rizsa, szilas, mono, dani meg én, először a duna-parton 4-től 5 üvegig terjedő bormennyiséget fogyasztottunk, majd a mátra borozóban folytattuk az estét, ahol már csak a nagy nevetésekre, meg a telefonálgatásokra emlékszem, illetve hogy a végén eljutottunk arra a szintre, hogy a danira ráparancsoltunk, hogy énekeljen, mi pedig arra táncoltunk. Kész. Azon a hétvégén tünci is volt nálunk, de ők inkább a katával szédítették a 20 éveseket a szódában. Ja és van új lakótársunk, andris. Ja igen, mert az eszti elköltözött május elején anyagi okok miatt, andris egyébként az ő egyik haverja, és nagyon jófej. szombathelyi, rapper beállítottságú, udvarias.

Tegnap éjjel azt álmodtam, hogy valakivel vitatkozom arról, hogy a muszáj szót hogyan kell leírni. Az illető állítása szerint el-ipszilonnal, én meg mondtam neki, hogy de nem, ő meg mindenféle nyomtatott szövegeket mutogatott, hogy de itt is így van leírva, meg ott is, és volt, hogy csak így berepültek a fejem elé - mint a filmekben- a napilapok címlapjai, nagy "muszály" feliratokkal a szalagcímekben, sorban egymás után, esetleg színes filccel bekarikázottan. Reggel meg kellett kérdeznem a katát, és komolyan mondom, ha ő is azt mondta volna, hogy el-ipszilon, már elhiszem.
Az egy nappal korábbi álmomban a babi meg az alex esküvőjén voltunk, de azt most már nem bírom leírni, nagyon hosszú lenne, én meg nagyon elálmosodtam, és mintha az eső is elállt volna, úgyhogy gyorsan hazaiszkolok.

 

Szerző: fecolany  2010.05.25. 11:01 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr65634428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

112413 2010.05.25. 22:51:44

gratter a vizsgához, nem ugy volt hogy ma átjöttök? nélkülünk berugni nem szép dolog, persze mondjuk a csavar nélkül ne is gyere

47039 2010.05.26. 17:07:18

de úgy volt, oda indultunk, csak túl sok köztes állomást iktattunk be, és végül nem értünk el addig, meg hát a csavar se volt nálam pont:(
süti beállítások módosítása