hellóka, én vagyok, éppen rosszul, meg ebből a rendszerből se sokat értek, de az évike csinált nekem blogot, úgyhogy akkor már illik írni rá.:)Ez a minimum. Közben egyébként msn-kapcsolatban is vagyunk egymással (egyéb kapcsolatunkról most inkább nem beszélek....:)) és segít meg magyarázza, h merre hány méter. Egyébként az egészet ő találta ki, mikor múltkor pesten képeket nézegettünk, és azt mondta, h blogot kéne írnom, mert "fecó, veled történnek események!" Legutolsó élménycsokromat (nevezzük tegnap éjszakának) mondjuk szívesen elfelejteném, és szégyenérzetemen az sem sokat segít, h már el is felejtettem. Igen, a tegnapi buliból is sikerült nulla emlékanyaggal kikeverednem :( Amúgy asszem nagyon jó parti volt, csak kár, h agresszív részeg lettem egy idő után, csodálom, h még megtűrnek maguk közt :) Most abbahagyom, mert olyan szinten remeg a kezem, h rendszeresen a billentyűk közé ütök, és csak nagyon lassan megy az egész, és hát hogy is mondjam, nem mondom,h nem lettem ideges... Amúgy nagyon élvezem, jó móka lesz ez a blogolás, csak meg kell majd válogatnom a szavaimat
Szerző: fecolany  2006.07.16. 18:29 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr325634068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabocs 2006.07.17. 21:36:55

Helo Feco! Udv a blogolo-klubban :)
süti beállítások módosítása