Kata kérésére lerántom a leplet rejtélyes bábi nevezetű kommentelőről, bár erre engedélyt én tőle nem kértem, remélem ebből nem lesz probléma. Segítek olyan adalékokkal, hogy vajon ki lehet az az ember, aki képes új nevet kitalálni magának? Ugyanaz aki képes volt a szülinapját is fél évvel későbbre átrakni. Szóval a hábé. A bábi egyébként a bábel becézése, ez a teljes új neve, csak mondom. A nesszi nevet nekem ő adta, mely a loch ness-i szörnyre eredeztethető vissza. Úgyhogy mikor múlt vasárnap a hábénál aludtam érzelmi okokból (egyedül lettem volna az albérletben és olyankor félek), hábé (illetve bocsánat: bábi) olyanokat mondott, hogy "ez most bábi és nesszi nagy napja", meg hogy "újra együtt a nagy csapat, bábi és nesszi", és ezen elröhögcséltünk. Mikor délután felhívtam, hogy este átmennék, csak annyit mondott, hogy rendben, mert ő is egyedül lenne, és van otthon csaplárosné féle bor meg jászsági kóla (erről kiderült, hogy valójában rónasági), úgyhogy ihatunk, de kaját azt vigyek magamnak, mert étel nincs:) 

Szerző: fecolany  2008.05.22. 10:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr265634270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása