Nyilván nyilván nyilván nem történhet semmi rossz az emberrel 23-án. Boldog vizsgabejegyzés hálisten, szóval már csak 3 van hátra (az, hogy azon a múltkorin rossz időpontban jelentem meg, úgy néz ki senkit sem érdekelt). Egyébként a mai négyes lett, ilyet még nem basztam, bemegyek, 5 kredites tárgy, a tisztességben megőszült professzor hanyagul rábök a halomba kirakott és felfordított tételekre, aszongya "kotorásszon köztük, aztán válasszon egyet" Hát kiválasztottam a 22-est, amihez szorosan kacsolódott a 23-as, és főként abból kérdezett inkább, csakhogy nem véletlenül nem a 23-ast választottam, voltak hiányosságok, meg kicsit szenilis lehetett, mert bizonyos dolgokra azt hitte, h már elmondtam, majd amikor az utolsó kérdésére csak harmadszorra tudtam válaszolni, megdicsért, hogy jól van, ezt nem sokan tudják, négyes.  
Már lassan látom a végét, érzem az iszapot a lábujjaim között, az előszörhideg balatonvizet ahogy eléri a derekam, meg hogy minden gondom az lesz majd, hogy hogyan kapcsolgassam a tévét távirányító nélkül, és hogy ebben a melegben ilyen gyorsan melegedik a sör, illetve begöndörödik a frufrum. Meg fogom valósítani minden létező tervemet erre a nyárra, nagyjából körvonalazódtak a legfontosabbak, pl egy krakkói látogatás rockynál (aztán ősszel irány párizs), szent balatone fesztivál, és a balaton körbebiciklizése fáradhatatlanul, ha találok megoldást arra, hogy a saját testsúlyomat is alig bírom el, nemhogy 5 napi cuccom plusz a lakhelyem (sátor). Ja, meg pénzkeresés, amennyit csak lehet, fanni múltkor kifogott itt pesten egy jó munkát, rendszerezni kellett, meg iratokat lefűzni, és nagyon vicces volt, mikor mesélte az évikének, aki ezügyben mániákus, hogy képzeld évike, tűzőgéppel meg minden, és akkor évike már tátotta a száját, és aztán fanni előjött a lyukasztóval és akkor évike már az asztalt fogta, hogy és kiabálta, hogy neeeeee:)
Ja múlt héten voltak a többiek morrisons 2-ben koktélozni, kata megjön este 11kor, mondom, hát mi történt, aszongya: "kidobták a fél társaságot morrisonsból", részletes elmesélés alapján kiderült, hogy a hábét és a danit a biztonsági őr dobta ki, a gabócsot pedig az éva :)
A dömpi meg hozzánk költözött júliusra, ami nagyon jó, például megismerhettük az új dömpit, mert közben rájöttem, hogy már elég régóta csak piálás jelleggel találkoztunk, így nagyon meglepnek az olyan szituációk, amikor dömpi egyedül főz ebédet az egész albérletnek, és közben ha van egy kis ideje, mondjuk amíg várja, hogy a hal megpácolódjon, szépirodalmat olvas, majd ebéd után elmegy sportolni. Most épp egykerekűzni tanul, állítólag sikerrel, múlt héten fannival jártak együttesen sportolni meg munkát keresni, legalábbis ezt mondták, ennek ellenére ahányszor felhívtam őket épp söröztek; egész héten egyetlen kézzelfogható eredményt tudtak felmutatni, azt se a munkával vagy a sporttal kapcsolatban, ugyanis tálió népének kifejezett kérésére vásároltak 2 darab tfp-t (tutti frutti party, ha esetleg valaki nem a rizsával nőtt fel), darabját 100 forintért. Felhozták hozzánk megmutatni, hát valami rettenetes, a kedvenc hirdetésem a "vállalkozó szellemű hölgyeknek beöntést adnék" meg hogy kezdő homoszexuális férfi keres valakit, aki előtt kiverhetné, borzasztó. A helyen, ahol ezeket lehet kapni sajnos már én is voltam, egyszer régen a rizsa meg az ács gábor elcitáltak azzal az ürüggyel, hogy megyünk antikváriumba, kérdezgették is, hogy mit szeretnék majd venni, én meg mondtam, hogy hát márquezt, jaj de jó lesz, és nem értettem mért vigyorognak betegen. Aztán odaértünk, hát az általam várt antikvárium felirat helyett a "szexturkáló" fogadott, szép színes felirat, illetőleg hogy "használt vibrik féláron". Szerencsére épp zárva volt, és elég erélyesen léptem fel ahhoz, hogy ne kelljen a tűző napon rostokolnunk az egyórás ebédszünet végét várva, úgyhogy bent nem voltunk. Viszont voltak most a dömpiék, fanni szerint nagyon kulturált, mondhatni meglepően. A rizsa csak tfp-palotának hívja:)
Szerző: fecolany  2008.06.23. 10:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr135634281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása