Ma már majdnem sikerült kinyomtatnom a repülőjegyeinket, (sose hittem volna, h nekem egyszer lesz repülőjegyem, birtokos szerkezet!) de nyomtatópatron probléma adódott, így még csak virtuális repülőjegyeink vannak, de sebaj, az is valami, eddig olyan se volt.
Egyéb elfoglaltságom a katával való mikrofonos kommunikáció volt, illetve  barcelonáról képek letöltése, kiélezve a sagrada familiára mindenféle nézetekben. Nagyon nehezemre fog esni az elkövetkezendő egy hónapban, h bármi másról is beszéljek, mint eme utazásról, annál is inkább, h gyakorlatilag ez életem első igazi utazása, és az mindjárt magában foglalja 4 nagy álmom közül az egyiket, plussz egy óceánlátogatást bónuszként.

 

 "Az anyag tisztán, a maga asztrális görbületeiben tárulkozik majd ki, s ekkor majd a világ végre megsejtheti a paradicsom alakzatait." (gaudi)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha csinálnának ebből a szögből egy képet amíg mi ott vagyunk, akkor láthatóak lennénk ahogy a létesítmény előtt tesco májkrémet majszolgatunk szeletelt kenyérrel, és szívjuk a halványkék szofit:)

Érdekességek még hetemről, hogy kedden epét hánytam, ezzel kapcsolatban annyit jegyeznék meg, h az epe büdös.
Hányás volt majdnem-mégegy a héten, de azt már a "szokásos módszerekkel" sikerült majdnem-elérnem. Merthogy csütörtökön feljött hozzánk rocky 2 barátja, bíszt és vinke, és elkezdtek piálgatni, és habár nekem télleg nem nagyon volt kedvem inni, de van előnyös oldala is annak, ha az embert úgy ismerik, h "olyan nincs, h ő nem iszik, csak kéreti magát" Ilyen alapon "belémdiktáltak" 2 jégert meg egy sört, aztán elkapott a gépszíj:) Olyan este fél12 felé rockyval útnak eredtünk sör-utánpótlásért a 6tól24ig-be (ez a bolt neve, nyitvatartási idejét ki lehet találni), ahol gondosan bepakoltunk 16 dobozos sört a kosarunkba. Namármost, ez a kosár a klasszik, piros, 2fogós bolti bevásárlókosár volt, amit rocky mindössze az egyik fogójánál fogva próbált meg felemelni, és hát így történt, h 16 darab dobozos sör elszabadult a boltban. Egy kedves boltosfiúval együtt összeszedtük őket, ekkor már nem engedtem rockynak a piros bevásárlókosarat, és én emeltem fel 2fogóval, így csak 1 esett le az építmény tetejéről. A pénztárnál a szőke csaj volt, aki vagy bunkó, vagy mindig geci rossz kedve van, és ezt nem fél kimutatni; most is valamelyik fennállt éppen. Én fizettem először, így már a pénztártól kb 1 méterre lévő pakolós részen pakoltam (mily forradalmi tevékenység ez a pakolós részen) mikor rocky fizetett, és jött oda, és észrevette, h az egyik sör szivárog, mondta is, h hát ő bizony kicserélteti. Nem gondoltam, h ehhez bármit hozzá kéne fűznöm, hogy ha ő ilyen bátor, h van pofája kicseréltetni a sört, ami azért szivárog, mert mi szana-széjjel dobáltuk őket kb. Oda is ment, kérdi, h kicserélhetné-e a szivárgó sört, csaj (hangján érződött, h vagy bunkó, vagy geci rossz kedve van, és ezt nem fél kimutatni) "mivel kiborítottátok az egészet a hűtő előtt..." rocky hitetlenül: "perszeeeee....." és jött oda hozzám, h a csaj aszongya, h mi kiborítottuk a hűtő előtt, igaz ez?; én meg nem bírtam magamban tartani, mondom igaz. Ekkor jött az, h én mekkora paraszt vagyok, h ezt nem is mondtam neki, ő meg odament égetni magát, stb stb. Valóban, tényleg nem gondoltam arra a lehetőségre, h mi van akkor, ha ő azért ilyen bátor és magabiztos, mert nem emlékszik arra ahogy a földről szedtünk fel 16 dobozos sört, nem egészen 5 perccel korábban. Félelmetes ez a gyors törlés a memóriájában, mai napig állítom.
Aztán rocky nagy lendülettel kidobta a szivárgó sört a mellettünk lévő, billenős fedelű kukába. Hát mondom neki, h ezt most minek dobtad ki, hisze semmi baja nincs, csak egy kicsivel kevesebb lesz benne, mint a többiben. Érezte, h igazam van, és azon nyomban hónaljig belemélyedt a kukába és elkapta a sört. Csakhogy amikor akarta kihúzni a kezét, a billenős fedél valahogy rázáródott, és egy ideig úgy nézett ki, h jobb karjához bicepsznél egy kuka billenős fedele csatlakozott, tenyerében pedig egy doboz sör szivárgott kitartóan, közben kifejezéstelen arccal röhögött.:)
Rendhagyóra sikeredett bevásárlásunk után mondhatnám kurva gyorsan hazamentünk, érthető.
Aztán mintegy 1 óra magasságában döntöttünk a buliba menés mellett, a club vernét tiszteltük meg jelenlétünkkel, rocky, bíszt meg én (vinke sajnos mire hazaértünk a boltból, elaludt), ahol pázmányos buli volt és karaoke. Az ilyen bulik után általában nem sok kedvem van iskolába menni, és ez most sincs máshogy, mivel részegen mindig úgy érzem, h jó hangom van, és ezt másokkal is meg akarom osztani. A baby sisters, rád gondolok c. számával kezdtünk volna rockyval, ha ő is énekelt volna, de így csak én kezdtem, ez kedves volt tőle (a szám felénél belemondtam a  mikrofonba, h "megöllek") Aztán úgy éreztem, h itt az ideje egy régi álom valóra váltásának, így vállaltam be egyedül frank sinatrától a strangers in the night-ot. Nos, az egyik évfolyamtársam szerencsére beszállt a másik mikrofonnal, ám a ritmust még így sem találtam el, és a szám felénél leállította a karaoke-s csaj a produkciót:)  Majd a barbie girl előadója valószínűleg megfutamodott, ekkor pont én álltam legközelebb a karaoke-s csajhoz, aki a kezembe nyomta a mikrofont, persze ilyenkor nincs lámpalázam, szóval ment a life in plastic, it's fantastic gőzerővel.
És ami a legdurvább, de enyhíti a dolog súlyát, h csak becsatlakoztam egy mikrofonhoz, ahol már énekeltek ketten-hárman, tehát nem voltam hallható, de az érzés megvolt, h igen, énekeltem whitney houston-tól az örökbecsű i will always love you-t, áááááááááá-iááááááááááááá, na bazmeg:)
Aztán megismerkedtem daniel-lel, akinek a nevét úgy kell ejteni, h denjell, és vele töltöttem az éjszakám maradék részét, mármint a buliban, meg egy ideig az utcán. Kiderült róla, h a sulimtól mintegy 2 percre lakik, és ezt mutogatta nekem a térképén, h aludjak nála, hisz onnan úgyis közelebb lesz reggel a suli. Aztán nem aludtam, szilárd erkölcsi alapokon nyugszom. Hábé szerint dugingóznom kellett volna vele, de én csak csocsingóztam:) Ezek a kifejezések a "csocsi and go"ból jöttek, amiket a hábé azért használ, mert egyrészt találóak, másrészt így az angolok is értik őket. Megjegyzem, h még nem használta angolok jelenlétében őket, de mindenre fel van készülve.
Mennem kell

Szerző: fecolany  2007.09.29. 18:06 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fecolany.blog.hu/api/trackback/id/tr445634223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori 2007.10.01. 16:34:02

ha nem kellett volna menned, hány oldalas bejegyzés tárulkozott volna elénk? ui: utálom, h meg kell adnom az e-mail címem
süti beállítások módosítása